My Little Dragon

My Little Dragon

welcome


background

cctv

DASHBOARD

Wednesday, 9 May 2012

kisah bubur nasi + ikan bilis taucu

ini 1st entry untuk bulan May ni..hehehehe banyak ari gak la xupdate..sebenarnya xdak cita apa sgt la tu yg menyepi..

ari ni nak cite ckit la pasal makan2 ni..so far preggy ni xdak la mengidam apa..mabuk pun dak..syukur la kan?? tapi nak dijadikan cite nya haaa...suddenly ja moi ikan bilis taucu ni melintas di fikiran..mula2 tu biasa aja..buat xtau ja...tapi mai kemarin ni jadi teruk..dan2 mai gambar dia,rasa dia.. terus terliur..air liur ni penuh da la keluar..mcm nak mkn sgt2 huhuhu rupa2nya mengidam hahahaha lawak laaa..apa lagi,pagi ni cik bangun awal prepare la seperiuk moi..

pastu masak la ikan bilis taucu tu..da siap terus p mandi bersiap nak p keja macam biasa laaa..sambil tu moi biar dia mengeledak atas api slow2 la kan..hehehe..

da selesai bersiap,time untuk makan hahaha..rasa xsabar2 kan?? tgk dlm periuk cam banyak ja moi tu..ishk boleh ka habeh??entah mak mentuaku mau makan ke tidak..xpala..aku makan dulu...Fuhhhh nikmatnya xterkata..ini la rasanya org mengidam..baru ku tahu hikhikhik..tgk2 abeh sepinggan da..rasa cam xpuas lagi jadi aku tambah lagi laaa..


tadaaaa..moi ikan bilis taucu


ikan bilis taucu by me


mari makan...




satu hidangan sihat hehehe



tengok2 apa tau?? LICIN laaa dalam periuk tu..kalau mak mentua aku nak makan camna??hehehe xpala kot,mak mesti paham kan orang tgh mengidam hihihihihi...Mak aaaiihhh..sedap, nikmat, lazat & seangkatan dengannya..xtau nak kata camna da...sedar2 hehehehe licin pinggan aku tu..macam kebulur pun ada kan??

Ini buktinya LICIN

pk2 mcm selfish pun ada aku xsimpan kat mentuaku..tapi takut simpan nanti dia xmakan pula..so,abes makan moi, aku folo gan segelas susu..and mengemas sume2 & bersiap untuk p keja..

Susu Dumil Mama..baik untuk baby

sampai la ni aku dok bercerita pun masih terliur lagi kowt..nak makan lagi ka apa xtau la hehehehehe..

akhir2 ni kan,aku ada perasan jugaklaa...aku pantang nampak masakan kampung pasti aku abeskan..maybe my baby ni,dia budak kampung la kot hikhikhik mmg suka betoi..bukan ala2 kampung tau..tapi pure kampung punya..dapat makan tu puas laaa..tambah nasi pun xsedar hehehehe macam ni xlama besar la cik hahahahaha...


2 comments:

  1. Baiknya menantu ku ini...hihihi....tapi bole dimaafkan pasal mengidam hihihi........

    ReplyDelete
  2. hahaha....mmg kebulur...hahaha

    ReplyDelete